CSR – doskonalenie relacji społecznych w firmie
Miło nam poinformować, że najnowsza książka Agaty Rudnickiej, Prezeski CSR Impact, jest już dostępna na rynku. CSR – doskonalenie relacji społecznych w firmie wydana została nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer.
„Dzięki lekturze można: zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania, poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością, dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami, poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.”
Link do wydawnictwa: Wolters Kluwer
Informacja o książce: Forum Odpowiedzialnego Biznesu
[…] Polecam najnowszą książkę Agaty Rudnickiej, Prezeski CSR Impact, CSR – doskonalenie relacji społecznych w firmie . Publikacja wydana została nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer. Tutaj znajdziesz więcej: CSR Impact […]